Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

blueheart

St: Komárek: Přízrak partajnictví

Právě probíhající soudy a aféry kolem VV znovu vynášejí na povrch otázku, zda politické partaje jsou opravdu páteří našeho společenského systému, nebo jeho největším tumorem. Představa, jak lid zvolí nové, nezatížené a nezkorumpované politické subjekty a tím věc vyřeší, se ukazuje jako mylná. Ota Hromádko, za první republiky nadšený mladý revolucionář, zachytil ve svých pamětech jménem „Jak se kalila voda“ reakci svého dědečka, nepochybně zkušeného muže: „Hochu, děláte hloupost. Chcete vyhnat od koryta staré nažrané svině a pustit tam jiné, hladové….Víš, kolik budou muset lidi vytrpět, než se ty nové tak vyžerou?“ ...Konec politických stran by vůbec nemusel znamenat konec demokratického fungování, jak se někdy soudí – v parlamentu by mohli zasedat starostové obcí, u těch velkých představitelé jejich jednotlivých částí.

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/stanislav-komarek.php?itemid=15933

0/0
19.3.2012 14:24

hňup

Re: St: Komárek: Přízrak partajnictví

třeba jančík z prahy-  děkuju, nechci !  moh bych uvést řadu jiných, ale jeden jako příklad stačí.....

0/0
23.3.2012 14:25

mard

Nacista Popelka má takovou podporu?!?

Nechápu, jak se může najít tolik lidí, kteří chtějí chaota Popelku podporovat! :-( To si opravdu nikdo nevšiml že "náhodou" svolává demonstraci na den výročí okupace Československa Hitlerem? To vyhrávání Kdož sú boží bojovníci je jako Hitlerova fascinace Wagnerem a Popelkovy plky o přímé demokracii a zavedení pořádku jako kdyby psal frajtr. Toho si nikdo z těch podporujících nevšímá? To nechápu. Asi lidem u nás opravdu není moc pomoci a skutečně máme tak blbou vládu, jakou si zasloužíme. Pokud se najde stádo, které bude znovu volit podvodníky a úchyly typu VV, tak se bohužel není čemu divit.

0/0
19.3.2012 0:56

blueheart

Re: Nacista Popelka má takovou podporu?!?

Když někdo vyhlásí demonstraci na 15. března, tak je nacista? Na demonstraci nic extrémistického nezzaznělo. Spojovat přímou demokracii s exétrmismem je nesmysl. Přímá demokracie je nepraktická, proto ji téměř nikdo nezavádí a pokud vím , používá se částečně jen ve Švýcarsku. Je na Švýcarsku něco nebezpečného? Zavézt absolutní přímou demokracii je nesmysl, je možné používat referenda k řešení významných otázek. myslím, že o toto jde i autorům Holešovské výzvy. Zrušit politické strany je taky nesmysl. Počkal bych, k čemu se HV dobere, koneckonců, když nepřinesou nic zajímavého, neuspějí - o tom je demokracie a politika. To, že na Popelku, Kalousek vytáhl Hitlera, mi připadá směšné a podrazácké, a to mně u toho pána nepřekvapuje - fackuje na ulici lidi. Ale chápu, že se Kalousek a etablované politické strany cítí ohrožené, samozřejmě zbytečně. Je to jen splašená rétorika.

0/0
19.3.2012 13:07

celim

Re: Nacista Popelka má takovou podporu?!?

Vcelku Vám dávám za pravdu až na ty facky. Já na místě Kalouska bych tomu blbovi dal těch pár výchovných facek také! Ačkoliv kdyby zde byla pořádná síťová struktura, tak by ta referenda nabyla ani drahá a byla by možná lacinější než ten náš přebujelý parlament. Na druhou stranu lidé jsou ovce a uvěří každé kravině v Blesku, takže kdož ví, jak by ta referenda dopadla!!!

0/0
23.3.2012 14:03

českej.venkovan

..nooo...

..majlové výzvy jsem svědomitě odtřeloval do koše....na václavák jsem se nevydal...na hyde park nekoukla....myslím ale celkově, že jsem vlastně o nic nepřišel....;-)

+1/0
18.3.2012 9:58

Zdravííím

Re: ..nooo...

na václavák jsi se nevydal, na hydepark nekoukla,

hele nesnaž se pochopit, co ten pán chtěl říct,i když ne dokonale, zkus si ujasnit co jsi zač,

polož si první otázku, jsi chlap a nebo ženská, ostatní řeš až si najdeš pro sebe jasnou odpověd..

 i když je to možná ztráta času..hele zapomen na to a běž si raději zase něco odtřelovat do koše...

+1/0
18.3.2012 17:41

celim

Re: ..nooo...

nekoukla asi mělo být nekoukal ! Takhle to dopadá, když lidi po sobě ani ty své příspěvky nečtou.

0/0
23.3.2012 14:07

Tomáš Jasný, PhD.

skoda

velika skoda, ze jsme nemohli sledovat vas v primem prenosu ... nebo mate take nejake sve video na webu? protoze dle vase odusevneleho a optimistickeho vyrazu v tvari bych rekl, ze jste podobny jako pan Popelka, jenom si myslite, jak jste buhvijak chytry ... asi jako MatejkA na svych fotkach ... ;-)

0/0
18.3.2012 9:17

Jahnn

Re: skoda

S někým jako Jasný se nedá debatovat. Pouze konstatovat. Je to ale arcihňup.

+2/0
18.3.2012 16:38

Zdravííím

Re: skoda

a něco jiného konkrétního, argumenty došly, slepí a hluší dál kulmují uši....

urážet vám jde, májí  vaše osobnosti ještě jiný rozměr?

0/0
18.3.2012 17:44

Oldřich Florian

Re: skoda

I ten původní komentář je osobní narážka.

0/0
19.3.2012 7:57

MS-fanousek

Kam jsme to dopracovali

No zajímavé, kolik se za posledních pár dní našlo lidí, co zesměšňují snahu pana Popelky a Holešovské výzvy. Jen teda nerozumím jedné věci. Jsou ti rozumbradové spokojení se současným stavem nebo si myslí, že se stav sám napraví a stačí počkat do dalších voleb na vítězství levice po vzoru Slovenska?

Já osobně byl na Václaváku ve čtvrtek, pátek i sobotu. Můžu v množství věcí nesouhlasit s HV, ale když nic neuděláme a necháme politikům volné ruce, tak toho budeme trpce litovat.

+3/0
18.3.2012 9:13

Zdravííím

Re: Kam jsme to dopracovali

ja ja taky jsem byl, jen ve čtvrtek...i 17tého listopadu 89, když se ten exekutorskej gaunerstát nezruší sám, tak ho zase vycinkáme...oznamuji vládním asociálům, že kvůlu tomuto jsem na národní třídě nebyl a dávám jim výpověd jako věrný volič a fanoušek na diskuzích..

0/0
18.3.2012 17:36

vlastik+++

Dějiny se po určité době opakují.

Taky mě překvapila ta podpora pana Popelky. Národ už je zase rozdělenej na My a Oni jak to bylo před 20 lety. Věčná škoda toho potenciálu kterej tady tehdy byl. Vrátit se to po všech těch zlodějnách už nedá. Vypadá to že se pomalu ale jistě schyluje k pořádnýmu p.....u.

0/0
18.3.2012 9:02

kilokrok

Neviděl jsem a neznám pana Popelku

ale je mi sympatičtější než Vy, protože se snaží alespoň o změnu k lepšímu. O co se snažíte Vy? Nestydíte se? Co jste to za lidí ? Věřte, že na hlouposti takových, jak jste Vy se darebáci dostávají a drží u moci. Alespoň, prosím Vás sklapněte zobák a mlčte! Až Vy budete potřebovat pomoci a nějaký Popelka se Vás zastane, možná, že mu budete vděčni. Uvědomte si, že také, že ne každý musí být zvyklý hovořit na televzní kameru. To, co popisujete jen hovoří o tom, jaký máte pohled. Kdyby nebylo televize a dalších sdělovacích prostředků asi by jste znal akorát tak kopec za Vaší dědinou! Alespoň o Vašem větším rozhledu to rozhodně nesvědčí. Stydím se za Vás! [>-]V

+11/0
18.3.2012 0:41

pavel 99

Re: Neviděl jsem a neznám pana Popelku

jak víte, že o změnu "k lepšímu"? Pokud vím, tak i on sám tvrdí, že se snaží pouze o změnu. Zda to bude k lepšímu nebo horšímu neví ani on.:-/

+2/0
18.3.2012 0:48

kilokrok

Re: Neviděl jsem a neznám pana Popelku

Takto může argumentovat jenom pitomec. Znáte to naše přísloví: "S hloupým se nedomluvíš a s usmrkaným se nenajíš!" Pokud jste mladý, mlčte a poslouchejte. Všechno hned člověk nemusí pochopit![>-]V

0/0
18.3.2012 1:10

pavel 99

Re: Neviděl jsem a neznám pana Popelku

zhmotnělá "moudrost" promluvila. Sice nic neřekla a nedokázala odpovědět na jednoduchoučkou otázku, ale alespoň vypadá "zajímavě".;-D

+1/0
18.3.2012 1:22

Jarmila 1

Re: Neviděl jsem a neznám pana Popelku

musim dat za pravdu prispevku pred vami, protoze podle toho co jste napsal, tak jste asi dost mlady. Ja uz zazila 68,89 a ted tohle svinstvo, ktere nema obdoby.

Pan Popelka neni zadny recnik a ikdyz vi co chce, tak jej zkuseny redaktor dostane tam, kam chce on. Navic, nevim jestli si vzpominate na 89rok, kdy mluvil v tv Havel. Same hm ahm a dokonce chodil k logopedovi, takze si nedelejte smich z cloveka, ktery si dal tu namahu a dokazal zburcovat lidi. Az dokazete neco podobneho vy, vystoupite pred kameru a budete "suveren", tak pak muzete kritizovat.Rv

+1/0
18.3.2012 22:35

pavel 99

Re: Neviděl jsem a neznám pana Popelku

no možná Vám uniklo, že vůbec nejde o to JAK mluvil, ale že nebyl schopen odpovědět či jakkoli formulovat myšlenku. Vůbec by nevadilo, kdyby padesátkrát řekl "hm/ehm", ale k tomu odpověděl co hodlá dělat poté, co padne vláda. S tím nemá logoped ani suverenita nic společného. Ten člověk nemá představu (nebo ji nechce prozradit) jaké nabízí vlastně řešení. Vám to možná nevadí, některým lidem ovšem ano.:-/

0/0
18.3.2012 22:43

jaromirka

Re: Neviděl jsem a neznám pana Popelku

ignorance mocných vlády od roku 2000 nic dobrého pro tuto republiku nedělali ničeho dobrého. Byli to jen straníci, kteří jako ministři ve vládě danému resortu nerozmí a na veřejnost vystupují jako nepostradatelní.Zářný případ je čerpání peněz z  EU. Přiznám se, že od roku 89 jsem volil jen pravici, čekal jsem jakous nápravu v v našem státě leč marně[>-]

+1/0
18.3.2012 6:44

I-va

karma

R^

0/0
17.3.2012 23:35

ztykadlo

A bude hůř...

Pan Slávek „hvězda“ Popelka ani neví, zda-li byl u voleb.:-/  A také říkal, že hůře být již nemůže. Já tvrdím, že nejen může, ale i bude...

+6/0
17.3.2012 22:26

mikebastak

Bylo to opravdu velmi spatne!

Ani by nezalezelo jakym stylem se pan Popelka vyjadroval. Verim, ze pro mnoho lidi, by to mohlo byt i sympaticke, ze Holesovskou vyzvu zastupuje "obycejny clovek". Ale pokud nekdo na otazku, co bude nasledovat po odstoupeni vlady, odpovi: "to me v tuto chvili nepali" tak okamzite pro me cela iniciativa ztraci legitimitu a ani by me nenapadlo ucastnit se demonstrace.

+1/0
17.3.2012 22:12

Zdravííím

Re: Bylo to opravdu velmi spatne!

až budeš bez práce bez peněz  1000 direktiv 60 nových daní hladový dítě a arogantní asociálové ve vládě,  exekutor je orve jak hloupou ovci,možná zapneš mozek..a zjistíš že i když ten pán nebyl profesionální mluvčí, na rozdíl od Tebe nafoukaného hloupého aroganta radujícího se že někdo kdo se o něco snažil, neuspěl na 100 procent, upozornoval na něco co tu smrdí,

zatím si hýčkej svou samolibost a známé to se mě nemůže stát, jsem king a jsem dobrej..

+1/0
18.3.2012 8:16

mikebastak

Re: Bylo to opravdu velmi spatne!

Co kdyby sis znovu precet co jsem napsal. Nehodnotim jakym stylem pan Popelka mluvil ale co rekl. A on nerekl vubec nic. Jestli si myslis, ze pouhou demisi vlady se neco zmeni, tak si to mysli dal. S tim co pan Popelka uvedl muze nastat jedina zmena, po padu vlady bude nejakou dobu vladnout "urednicka vlada" s velmi omezenymi pravomocemi, a dale budou predcasne volby. Takze to neprinese nic pozitvniho, ale pouze negativni veci! To opravdu chcete?

+1/0
18.3.2012 12:11

třešeň japonská

Re: Bylo to opravdu velmi spatne!

Pokud jsem správně pochopila, pan Popelka měl pouze úkol dostat co nejvíce lidí do ulic. Na plány a myšlenky bývají většinou určení jiní. ČT si je do pořadu nepozvala, pravděpodobně záměrně, protože chtěla celé hnutí zdiskreditovat. A posloužit tím vládní elitě, které slouží, místo aby sloužila občanům, kteří ji z koncesionářských poplatků živí.

+1/0
18.3.2012 8:18

pavel 99

Re: Bylo to opravdu velmi spatne!

a kde ti "jiní" jsou, že nedokáží ani vysvětlovat třeba na blogu? Nebo to jim také někdo brání?

A mimochodem - nemáte obavy, že ti "skrytí" plánovači dalších kroků mohou být stejní nebo horší, než ti stávající?:-/

+1/0
18.3.2012 9:21

třešeň japonská

Re: Bylo to opravdu velmi spatne!

Každý pohár jednou přeteče a nastane chvíle, kdy propagandou dennodenně ordinovaný strach se mine účinkem a obrátí se proti jeho tvůrcům. Ta doba se rapidně blíží, možná už nastala. A je úplně jedno, kdo jsou skrytí plánovači, pohár zkrátka přetekl.

0/0
18.3.2012 9:50

mikebastak

Re: Bylo to opravdu velmi spatne!

To je vtip? Pan Popelka je na vsech prohlasenich uveden jako iniciator HV, on stoji za sestavenim usneseni ktere vyzvalo vladu k odstoupeni. Na pana Popelku jsou napsane vsechny ucty, na ktere lide posilaji prispevky pro HV. Tak mi tady nevykladejte takove nesmysly, ze by pan Popelka nemel vedet co ma HV v planu!

0/0
18.3.2012 12:14

Zdravííím

díky za přenos

ck mocnáři již konečně pochopili, že je tu dost naštvanejch a že si již dlouho nenechají sr.. na hlavu...jen se přirrozeně najdou mluvčí, vůdci.

 že problém skoro nemá řešení je jasné, že nechat u moci exekutorskou mafii legalizované likvidace lidí asociálními psychopaty je daleko horší,je myslícím  jasné.. změna být musí, bude bude s těmito  rozkrádajícími asociály nebo připříštích volbách končí všichni po právu na smetišti dějin..

každá změna je lepší než toto, stojaté vody příliš smrdí...

+3/0
17.3.2012 19:55

kajak v zakoně

Re: díky za přenos

bože...

+1/0
17.3.2012 20:02

kilokrok

Re: díky za přenos

Souhlasím s Vámi. Možná, že by si lidé měli uvědomit, kolik je u nás neproduktivních lidí, zejména těch, kteří jsou závislí výplatou na státu. Státní úředníci, policie, soudci, armáda, atd,. ale také advokáti, dealeři, apod. Nicméně, kolik je nakonec těch, kteří tvoří ty produktivně pracující, k tomu připočtěte nezaměstnané a dostanete se k poměru s kterým nejsme záměrně jako veřejnost seznamování. Že těch, kteří se jenom vezou a sajou je drtivá většina! Tato většina nikdy nepůjde proti svému pohodlí a živiteli. Až nebudou mít na výplaty např, státní úředníci, pak teprve se začnou ozývat. Do té doby to záleží všechno na těch, kteří již nyní zažívají strádání. Jedno moudro: Hlupák neuvěří, dokud si sám nerozbije dršťku, do té doby si myslí, že se ho to netýká![>-]V

0/0
18.3.2012 1:05

janule53

Udivující.

Místo ,aby lidé stáli za lidmi ,kteří se snaží něco udělat pro druhé ,tak jako pan Popelka tak dokaží jen ubližovat .

Pravda je ,že strany už by nám vládnout neměli a to by si měl každý uvědomit . Před revolucí vladla jedna strana  KSČ,

a teď máme stran jako máku a každá potřebuje peníze . A to je problém pro nás všechny .

+4/0
17.3.2012 19:10

kajak v zakoně

Re: Udivující.

ano, budou nám vládnout lidé, kteří napíší "neměli"... Vláda Obyčejných lidí.. 8-o

+2/0
17.3.2012 20:59

milan166477

Re: Udivující.

A co vás na tom irituje?Popelku beru.Že bych znak někoho lepšího v současné politice?HMMM těžko:-)[>-]

0/0
17.3.2012 21:26

janule53

aspoň jeden čech

Když poslouchám ,jak se lidi baví a nadávají na vládu a jak by jsme je měli vyhodit atd . Ale když se konečně najde člověk ,jako pan Popelka ,že proto něco uděla a děláto pro všechny čechy ,kteří jsou nespokojeni .

Chtěla bych vidět jak by blekotali jiní v Hyde parku . Teď jsou všichni chytří . Stydím se zato ,že jsem z čech . Co jsme za národ ,umíme jenom kritizovat , ale podívejte se každý  do svého  nitra .:-(

+8/0
17.3.2012 18:58

elektri

Re: aspoň jeden čech

"Co jsme za národ ,umíme jenom kritizovat "....tak to přesně sedí !!!

+2/0
17.3.2012 22:16

Brkleš

Re: aspoň jeden čech

Trochu bych to poopravil Lidi nenadávají jen na vládu, ale vůbec na ten harém v celé politice presidentem počínaje, přes vládu, parlament, ´řady, kraje atd. Nelze vyměnit jen pár lidí, ale systém. Otázka zní: JAK? A je vůbec nějaké solidní řešení, aby nedošlo jen k přesunu židliček mezi naoko soupeři ale jinak kamarády z jedné lodi?

+1/0
17.3.2012 22:22

mim7

krásné řeči pořád zabírají

Vidím, že některým nestačilo dvacet let krásných promluv obratných řečníků typu Nečas. Sice samé lži, ale zní to krásně, tak je budeme pořád dokola volit.

+4/0
17.3.2012 17:32

pithart

Re: krásné řeči pořád zabírají

Tak je lepší mamlas, který blekotá?

0/0
18.3.2012 7:49

Jarmila 1

Re: krásné řeči pořád zabírají

mamlas? no sice blekota, ale ten druhy krade miliardy, tak nevim kdo je lepsi, ale vam asi tohle nevadiRv

+1/0
18.3.2012 22:39

OrpheusF1

naprosty souhlas

ten člověk byl úplně neuvěřitelný. bylo na něm z dálky vidět, jak vlastně ničemu nerozumí, nemá žádné řešení, jen prostě má pocit, že za všechno může vláda a politici, takže je svrhneme a vše ostatní se samo vyřeší. to byl tedy mimoň největšího kalibru

+12/0
17.3.2012 17:16

hafusak2

Re: naprosty souhlas

V tom je ten rozdíl: Jiní dostávají týden dopředu seznam otázek a jejich týmy mediálních poradců jim k tomu napíší odpovědi. Rv;-D

+1/0
17.3.2012 17:28

pithart

Re: naprosty souhlas

Co to kecáte? Vždyť tam lidi přímo píšou a volají, tak jakej seznam otázek může kdo mít? Bože... Nalítl jste trou*ovi. To je hloupé, ale není třeba kvůli tomu lhát ;-ORv

+1/0
18.3.2012 7:56

janule53

Re: naprosty souhlas

a vy byste to řekl lépe tak proč jste to neudělal . Každý jen mele a kritizuje .

+1/0
17.3.2012 19:00

milan166477

Re: naprosty souhlas

neviděl jsem to ale pokud byl takový jak píšete,měl by mít místo v současné jisté.jeden ... vedle druhého:-)[>-]

0/0
17.3.2012 21:29

milan166477

Re: naprosty souhlas

v současné vládě....

0/0
17.3.2012 21:30

oprudil12

pane Zadražile , měl jste sledovat Hyde park s ministrem

Bendlem , tomu já říkám tragedie !! něco tak hloupého vede zemědělství !!

+6/0
17.3.2012 17:07





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.